مصالح ساختمانی

راه حل های خرید سیمان دولتی

عرضه سیمان در بورس کالا

ورود سیمان به بورس کالا، یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در مسیر توسعه اقتصاد ایران رخ داده ­است. عرضه سیمان در بورس کالا آغازی بر پایان قیمت گذاری دستوری این کالای استراتژیک در بازار داخلی و در آینده در بازارهای صادراتی و بین المللی خواهد بود.

با ورود هر کالایی به این بازار، رقابت در فضای واقعی انجام می­ شود. همه خریداران و فروشندگان در شرایط برابر به رقابت می ­پردازند و قیمت را تعیین میکنند. کارخانه های سیمان محصول خود را در بورس کالا بفروش میرسانند. خریداران هم مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری میکنند. همچنین شفافیت در معاملات به وجود خواهد آمد. روند معاملات آن بازار برای فعالان اقتصادی و تحلیلگران، علاوه بر قانونمندی، پیش‌بینی‌پذیر نیز خواهد بود.

ورود سیمان به بازار کالا، باعث می ­شود قیمت با عرضه و تقاضا تعیین شود. سهام شرکت­ های سیمانی نیز قابلیت تحلیل پذیری بیشتری در بورس میگیرند. علاوه بر این ها محصولات شرکت­ ها به دلیل قرار گرفتن در فضای رقابتی، با افزایش کیفیت مواجه خواهد شد.کارخانه های سیمان مجبور به کاهش هزینه های تولید خواهند شد. در ادامه با خرید سیمان از بورس کالا آشنا خواهید شد و توضیح میدهیم چگونه از بورس سیمان خریداری کنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *