درباره پویا مصالح-.http://www.pooyamasaleh.com
درباره ما

درباره عملکرد

فروشگاه آنلاین پویا مصالح بیشتر بدانید ...

شرکت پویا گستر، یک فروشگاه آنلاین توزیع مصالح ساختمانی میباشدکه   با ارائه‌ی خدمات در حیطه‌های توزیع سیمان و گچ است . این شرکت در طول فعالیت بیش از یک دهه‌‌ای خود توانسته که از فراز و نشیب‌های فراوانی عبور نماید. ما با تمرکز بر سه ویژگی: قابل اعتماد بودن، خدمات مشتری و منحصر به فرد بودن. در کنار شما خواهیم بود.

این شرکت با داشتن سابقه طولانی  بیش از یک دهه در حوزه فروش تصمیم گرفت فضا و بستری مدرن در دنیای مجازی و ارتباطات به سبک جدید فراهم کند تا برای رفع نیازهای مشتریان و همراهان عزیز بستری برای خرید و فروش و توزیع و تامین انواع مصالح ساختمانی فراهم نماید. تا به این شکل مشتریان و همراهان ما بتوانند مرجعی کامل و جامع برای تهیه صفر تا صد مصالح ساختمانی در اختیار داشته باشند.

کیفیت و تنوع محصولات ما 90%
خدمات مشتری 95%
منحصر به فرد بودن 90%

محصولات با کیفیت

محصولات متنوع و با کیفیت

ارسال به موقع

تحویل سریع

خدمات مشتری

به پاس اعتماد شما

تنوعی بیظیر محصولات

تنوعی از بروز ترین محصولات

ما با کارخانجات زیادی در حال همکاری هستیم ...

همکاران ما

در همین راستا ما در این مجموعه با سرمایه گذاری های مناسب و اخذ مجوزهای مورد نیاز و نیز بستن قرارداد با کارخانجات و شرکت های گچ، سفال و سیمان به علاوه خرید از کدهای بورسی شرکت های سیمانی توانسته ایم تا حد زیادی برای رفع نیازهای مشتریان مان در زمینه این مصالح ساختمانی اقدامات لازم را انجام دهیم و بهترین و باکیفیت ترین مصالح را با تنوعی بی نظیر در اختیار آنها قرار دهیم

نتوع کالا

تنوعی از محصولات از قبیل سیمان ، گچ ساختمانی ، بلوک ، سفال را

در فروشگاه آنلاین پویا مصالح مشاهده کنید ...

با گذشت زمان شرکت پویا گستر توانست اعتماد بسیاری از مشتریان محترم خود را جهت تامین مصالح ساختمانی با ارائه سرویس دهی به موقع و قیمتهای رقابتی برآورده سازد که این امر از افتخارات شرکت میباشد. با توجه به آن که پویا گستر اهداف بزرگی را برای آینده‌ی خود در نظر گرفته‌است، هر روزه در حال بهبود کیفیت خدمات خود و تیمش است. 

ما اکنون در سرتاسر ایران به مشتریانمان خدمات ارائه می دهیم، و از اینکه بخشی از تامین مصالح ساختمانی از قبیل سیمان ، گچ ساختمانی ، بلوک ، سفال و …  مینمائیم بسیار خوشحالیم. امیدواریم از محصولات ما به همان اندازه که ما از ارائه آن‌ها به شما لذت می‌‌بریم لذت ببرید.

پرطرفدارترین کالاها

کالاهای متنوع و بروز

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی سریع مشتریان

ارسال سریع محصولات

پشتیبانی سریع مشتریان

ثبت سفارش آسان

رویه ثبت سفارش آسان

درباره فروشگاه گچ وسیمان پویا مصالح-.http://www.pooyamasaleh.com